Om klubben

Hasle Tennisklub er beliggende på Præstevangsvej 25  i Aarhus V.  Vores skønne anlæg har  fem grusbaner, samt klubhus med badefaciliteter og opholdsrum.

Klubben er bredt funderet, og vi har medlemmer i alle aldersgrupper og på alle tennis-niveauer. Vi tilbyder desuden træning til alt fra den yngste juniorspiller til den mest rutinerede veteran.

På juniorsiden tæller klubben små 80 medlemmer, hvoraf størstedelen modtager træning 1-2 gange om ugen.

Derudover tilbyder klubben også elitetræning, som er tiltænkt klubbens bedste spillere og spirende tennistalenter. Klubben har altid haft en målsætning om at spille divisionstennis.
I 2023 spiller klubbens bedste herre i 1. division og Liga 1, mens damerne spiller i 2. division.

En anden stor del af klubben udgøres fa de mange veteraner, motionister, og +55’ere, som er med til at skabe liv på banerne lige fra der åbnes kl. 7.30 om morgenen og til kl. 22.30 om aftenen, hvor anlægget lukkes ned for dagen.

Kommende begivenheder